Національна доктрина розвитку освіти, Закон про мову, Конституція України, концепції мовної та літературної освіти передбачають розвиток мовної особистості, яка володіє даром слова – усного й писемного, умінням вільно, комунікативно виправдано користуватися мовними засобами.

Головне завдання викладача-мовника – створити оптимальні умови для загальнокультурного, морального, естетичного розвитку особистості студентів, а найперше для розвитку мовленнєвих здібностей.

Використання інтелектуальної гри дає можливість розвивати аналітичне мислення здобувачів освіти, формувати в них навички самооцінки, сприяти розвитку творчого мислення, культури спілкування. Здобувачі освіти не лише засвоюють знання, але й розуміють, учаться їх застосовувати, аналізувати, синтезувати, оцінювати.

28.10.2025 р., в межах тижня української мови, викладач Н.В.Тараненко провела інтелектуальну гру «Мовний ревізор» для студентів І курсу.

Змагання між командами показали живу цікавість здобувачів освіти до рідної мови, їх бажання поглиблювати свої знання.