Методичну роботу в коледжі координує методичний кабінет під керівництвом методиста Тарасової Наталі В’ячеславівни зі своїм педагогічним кредо: “Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення – запорука життєвого успіху”.
Методична робота в коледжі спланована як відкрита, цілісна, динамічна, соціально-педагогічна система, яка носить комплексний характер, реалізується за рівнем: викладач – циклова комісія – методична рада коледжу – педагогічна рада коледжу.
У своїй діяльності навчально-методичний кабінет керується:
-
Законом України «Про освіту», Законом України «Про фахову передвищу освіту», постановами і вказівками Кабінету Міністрів, МОН;
-
Наказами та Положеннями про підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників;
-
Положенням про вищий навчальний заклад І-ІІ рівня акредитації;
-
рекомендаціями Науково-методичного центру вищої та фахової перед- вищої освіти;
-
рішеннями педагогічної ради коледжу;
-
Положенням про навчально-методичний кабінет.
Основне завдання методичного кабінету це – навчати, формувати та виявляти професійного педагога шляхом створення оптимальних умов, що будуть сприяти фаховому та творчому розкриттю викладача, сприяти постійному підвищенню педагогічної майстерності та втілювати у навчально – виховний процес передові сучасні технології навчання і виховання.
Методичний кабінет організовує та надає методичну допомогу молодим викладачам у підготовці до занять, створенні навчально-методичних комплексів, роботі з документацією; викладачам коледжу у підготовці та проведенні відкритих занять, майстер – класів, олімпіад, конкурсів фахової майстерності, декад циклових комісій та ін. Через такі форми організації навчального процесу поширюється досвід сучасних педагогічних технологій: «мозкового штурму», ділових та рольових ігор, технологій тренінгового навчання, конференцій, проблемного навчання та інше.
Методичний кабінет займає особливе місце у життєдіяльності коледжу, у якому накопичуються матеріали передового педагогічного досвіду, найкращі зразки навчально – методичних матеріалів викладачів, створюється банк педагогічних ідей, ініціюється робота творчих методичних об’єднань, координується робота циклових комісій, розробляються стратегії по впровадженню сучасних технологій навчання та передового педагогічного досвіду.